Banner

Banner

Monday 12 May 2014

Plan HealthEnrich - Medical Card


Plan HealthEnrich adalah salah satu manfaat pilihan yang sama seperti Takaful Health2 yang mana anda boleh masukkan kedalam polisi asas PruBSN Link Series. Dalam polisi asas juga anda boleh memilih beberapa manfaat lain yang disertakan bersama. Ini adalah contoh Medical Card HealthEnrich.

Di dalam plan HealthEnrich ada 4 pilihan mengikut keperluaan Anda :

PruBSN HealthEnrich VITAL
Plan ini sesuai bagi anda yang baru memasuki alam pekerjaan. Kemungkinan gaji permulaan anda yang rendah membolehkan anda bermula dengan caruman yang rendah.

Di Bawah adalah jadual dari Plan HealthEnrich Vital


PruBSN HealthEnrich SELECT
Plan ini adalah plan pertengahan yang kami cadangkan untuk anda, untuk pilihan yang terbaik anda boleh memilih plan yang mempunyai PERLINDUNGAN PENUH seperti dalam jadual dibawah.  Anda mempunyai pilihan untuk tidak membayar sebarang kos untuk kemasukan ke hospital. Ada beberapa perbezaan antara plan HealthEnrich VITAL diatas terutama untuk perlindungan komplikasi-komplikasi Kehamilan.

Di Bawah adalah jadual dari Plan HealthEnrich SELECT


PruBSN HealthEnrich ADVANCED
Plan ini untuk bajet pertengahan tinggi. Ada beberapa perbezaan antara HealthEnrich VITAL dan SELECT, terutamanya untuk kos perlindungan Permindahan Organ dan juga limit untuk perlindungan Komplikasi-komplikasi Kehamilan sehingga nilai RM10 000.

Di Bawah adalah jadual dari Plan HealthEnrich ADVANCED


PruBSN HealthEnrich PREMIER
Ini ialah plan yang paling tinggi, kepada anda yang mempunyai bajet tinggi dan inginkan kemudahan serta kemudahan yang terbaik, anda boleh memilih plan ini. Dengan plan ini anda tak perlu risau lagi tentang inflasi kos perubatan pada masa akan datang.

Di Bawah adalah jadual dari Plan HealthEnrich PREMIER


Berikut pula adalah Senarai Komplikasi-komplikasi Kehamilan yang ada dalam plan HealthEnrich yang terpilih. Ini ialah yang pertama seumpamanya dalam pasaran hanya dari PruBSN.

Senarai Permindahan Organ dalam plan HealthEnrich yang terpilih.

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan plan HealthEnrich ini. Segala persoalan atau untuk dapatkan quotation PERCUMA boleh menghubungi kami.


No comments:

Post a Comment